Fizykoterapia

Fizykoterapia wykorzystuje zjawiska fizyczne, które oddziałują na organizm przez pobudzenie procesów gojenia i regeneracji tkanek. Zabiegi wykorzystywane są głównie pomocniczo do podstawowego zabiegu fizjoterapii. W naszym gabinecie oferujemy zabiegi: elektroterapii, laseroterapii i terapii ultradźwiękowej

Elektroterapia

Metoda fizykoterapii, w której wykorzystuje się prąd stały lub zmienny. Działanie prądu wpływa na próg pobudliwości zakończeń nerwowych tym samym zmniejszając dolegliwości bólowe.

Wykonujemy zabiegi z wykorzystaniem: prądów TENS, prądów interferencyjnych, prądu galwanicznego (także do zabiegu jonoforezy z użyciem leku).

Laseroterapia

Metoda z zakresu zabiegów fizykalnych wykorzystująca właściwości promieniowania laserowego. Wpływa stymulująco na tkanki poprawiając ukrwienie. Ma działanie przeciwzapalne i przeciwbólowe.

Ulradżwięki

Ultradźwięki

Zabieg wykorzystujący falę mechaniczną, która daje efekt mikro-masażu w obrębie tkanek. Ma działanie przeciwbólowe, rozluźniające, redukuje stan zapalny i przyspieszające gojenie. Zabieg najczęściej stosowany jest na blizny, ostrogę piętową i problemy zapalne stawu barkowego.

Drenaż limfatyczny

Drenaż pneumatyczny z rodzaju zabiegów limfatycznych poprawiający krążenie limfy i krwi w ciele człowieka. Zabieg polega na naprzemiennym wtłaczaniu i wypuszczaniu powietrza z mankietów zakładanych na kończyny. Zalecany dla pacjentów z utrzymującymi się obrzękami kończyn dolnych lub górnych np. po mastektomii oraz dla sportowców przez działanie relaksacyjne i detoksykacyjne na mięśnie.